De grootste christelijke webwinkel van Nederland

Nieuwe boeken

Artikelen 1 tot 25 van 32 in totaal

Lijst  Foto-tabel 

Van laag naar hoog sorteren
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  1. Jacobus Werkboek

    Beth Moore

    Genre: Beth Moore

    De bijbelstudies van Beth Moore vormen een unieke combinatie van diepgaande studie voor thuis en onderwijs op video. Deze studie behandelt de brief van Jakobus; Meer info
  2. Jacobus Handleiding voor studiegroepen

    Beth Moore

    Genre: Beth Moore

    De bijbelstudies van Beth Moore vormen een unieke combinatie van diepgaande studie voor thuis en onderwijs op video. Deze studie behandelt de brief van Jakobus; Meer info
  3. Wat doen we met ons geloof?

    Kees Goedhart

    Genre: Nieuwe Testament

    “Gebruik je verstand! Als je gelooft, maar geen goede dingen doet, dan is je geloof zinloos. Meer info
  4. Sieraad voor God

    Wilma Samyn

    Genre: Nieuwe boeken

    Iedere vrouw kan het Woord van God sieren door de goede woorden in Titus 2:4 en 5 ter harte te nemen. In dit kleine boekje worden de goede, waardevolle lessen die oudere vrouwen aan de jongere vrouwen mogen leren uitgewerkt. Meer info
  5. Buitengewoon

    Genre: Nieuwe boeken

    Elke dag uit de Bijbel lezen - maar wel elke dag helemaal anders! Dat zie je in dit dagboek gebeuren. Meer info
  6. Grote God wij loven U

    Jan Hoek

    Genre: Overig

    Leven met God is een adembenemend avontuur, een tocht door een landschap met hoge toppen en diepe afgronden. De lezer wordt uitgenodigd om mee op weg te gaan op een verrassende reis met uitzichten op de eigenschappen van God: zijn liefde, goedheid, almacht, heiligheid en eenvoud. Onderweg is er aandacht voor bijbelse gegevens, historische ontwikkelingen en actuele vragen. Met stimulerende gespreksvragen om over de opgedane indrukken door te denken en de discussie aan te gaan. Dr. Jan Hoen (1950) is als hoogleraar systematische theologie vervonden aan de Evangelische Faculteit in Leuven (Belgie) en is emeritus-bijzonder hoogleraar gereformeerde spiritualiteit van de Protestantse Theologische Universiteit (Groningen). Meer info
  7. Oog voor de schepping

    H.F. Massink

    Genre: Maatschappij

    Duurzaamheid, is dat geen links idealisme? Kan een reformatorisch christen warmlopen voor het behoud van natuur en milieu? De schrijver van dit boekje zoekt in de Bijbel naar antwoord hierop. Hij stelt dat de manier waarop God nog steeds zorgt voor Zijn schepping, voor ons een reden is om er zorgvuldig en respectvol mee om te gaan. Een tweede vraag waarover dit boek iets zegt, is wat er in de wereld, maar ook in Nederland aan de hand is. Wat willen die mensen die het steeds maar over duurzaamheid hebben eigenlijk verbeteren? Er blijkt genoeg aan de hand om in actie te komen. Daarover gaat het derde onderdeel van dit boek. Het geeft aan wat wij zouden kunnen doen om duurzamer met onze leefomgeving om te gaan. Meer info
  8. Een God van mogelijkheden

    Gregg Boyd

    Genre: Nieuwe boeken

    Al eeuwenlang debatteren theologen over de vraag of God alles heeft voorbestemd of niet. Dat lijkt een theoretische discussie, maar hoe je hierover denkt, is zeer bepalend voor hoe je in het leven staat. Meer info
  9. De kerk Gods meesterwerk

    Jan Pool

    Genre: Nieuwe boeken

    Terug naar het oorspronkelijke ontwerp Bij het lezen van de titel De kerk: Gods meesterwerk denk je misschien: Gods meesterwerk? Ik zie vooral een heleboel mensenwerk. De invloed van de kerk neemt alleen maar af en Gods hand is er nauwelijks in te ontdekken! Meer info
  10. Stoppen met moeten

    John Lapré

    Genre: Nieuwe boeken

    Ren je van afspraak naar afspraak? Probeer je zo veel mogelijk te doen in zo min mogelijk tijd? Meer info
  11. Jezus

    Dick van Keulen

    Genre: Nieuwe boeken

  12. In de kruising

    Jong de Joyce

    Genre: Nieuwe boeken

    Ik had niks met voetbal. Mijn zoontjes des te meer! En dus stond ik langs de lijn, drie keer per week, tijdens de trainingen en wedstrijden. Als voetbalmoeder heb ik heel wat geleerd over ‘het mooiste spel dat bestaat’! Ondertussen had ik wél iets met geloven in Jezus. Wat wilde ik mijn jongens daar graag enthousiast over maken. Meer info
  13. Ontsnapt

    Terri Blackstock

    Genre: Thrillers

    Nadat Terri Blackstock de lezer na 'Onvindbaar' in spanning achterliet, vinden we Casey in 'Ontsnapt' terug in Memphis. Met rechercheur Dylan aan haar zijde, spant ze zich tot het uiterste in om de moordenaar van haar vriend Brent voor het gerecht te slepen. Meer info
  14. Sestra zomer magazine 2018

    Genre: Aanbevolen

    De zomer is een tijd om je tempo te verlagen en het even rustig aan te doen. Dit magazine biedt je daarvoor heel veel inspiratie! Met onder meer: wonen in een kas, even offline, hoe vind je rust op vakantie, de kunst van het verve len, koken op de camping, zomerkapsels. Meer info
  15. Lucht in je gezin

    Mirjam van der Vegt

    Genre: Nieuwe boeken

    Het stiltedoeboek voor ouder en kind In Lucht in je gezin laat stiltetrainer Mirjam van der Vegt (Stiltedagboek, Koester je hart) zien dat stilte en kinderen geen onmogelijke combinatie is. Het gezin is bij uitstek de plek waar je de innerlijke rust leert beoefenen. Samen op ontdekkingstocht, ontspannen, Gods kracht beleven, groeien en delen, waarbij ouder en kind van elkaar leren. Een praktisch, eerlijk en humoristisch boek dat tot stand kwam in unieke samenwerking met een tekentherapeut. Het bevat veel praktische opdrachten, en tekeningen en uitspraken van kinderen. Mirjam van der Vegt is auteur en stiltetrainer. Ze schreef de Stiltelijn en geeft bijbehorende retraites en trainingen. In dit boek werkt ze samen met tekentherapeut Marie-Jeanne Wijnbeek-Simons van BeTekenTaal en een aantal kinderen. 'Prachtig boek, waarin je de verbondenheid met God ontdekt. De liefde tussen jou en je kind wordt intiemer, krijgt meer diepgang, omdat je voelt hoeveel Hij je liefheeft. Aanrader voor ouder en kind, of voor de kinderclub!' – Maaike Bos, leerkracht en ouder Meer info
  16. Reset - voor mannen

    David Murray

    Genre: Pastoraat

    Hoe ben ik hier terechtgekomen?' Dat is een vraag die veel christelijke mannen zichzelf stellen als ze tegen het randje van een burn-out aan zitten, of er middenin. Ze voelen zich uitgeput, depressief, gespannen, angstig en zonder vreugde. Hun tijd gaat op aan familie, kerk en werk, maar ze zijn vergeten om regelmatig even rust te nemen of tijd om te herstellen. Meer info
  17. In het begin was er moord

    Klaas A.D. Smelik

    Genre: Nieuwe boeken

    Moord en doodslag, verkrachting, terreur, corruptie en genocide - het slechtste van de mens is in de Bijbel te vinden. Verhalen die tegelijk afschrikken en fascineren: in dit boek zijn ze achter elkaar te vinden. Meer info
  18. Belle Bijbel

    Diverse auteurs

    Genre: Bijbel in Gewone Taal

    De Belle Bijbel is dé bijbel voor tienermeiden en zal meiden tussen de 11 en 16 jaar helpen te ontdekken wat er voor hen in de Bijbel staat. Deze speciale editie van de Bijbel in Gewone Taal is ontwikkelt in samenwerking met Huis van Belle.

    De Belle Bijbel staat vol met praktische tips die antwoord geven op de vraag 'Hoe kan ik de Bijbel lezen?' Daarnaast zoomt de Belle Bijbel in op thema's die belangrijk zijn in het leven van meiden. Meer info
  19. Napalmmeisje

    Kim Phuc Phan Thi

    Genre: Nieuwe boeken

    De foto waarop een meisje wanhopig wegrent voor de vlammen van napalmbommen is wereldberoemd. minder bekend is hoe het verder ging met de Vietnamese Kim Phuc. In dit aangrijpende boek vertelt ze het verhaal van haar jeugd, het heftige moment van de foto en haar lange weg naar genezing en vrede. Het napalmmeisje is een schrijnend verhaal over de oorlog in Vietnam en hoe een jong leven in een handomdraai verwoest kan worden. Meer info
  20. Bijbels bidden voor je kinderen

    Marieke den Butter

    Genre: Geloofsopbouw

    We verlangen ernaar voor onze kinderen te bidden. Zo vaak echter is het moeilijk om woorden te vinden, of we bidden elke dag hetzelfde en belanden in een sleur. Meer info
  21. De bezetene

    Craig Parshall

    Genre: Thrillers

    In zijn jeugd heeft Trevor Black geestelijke krachten ontketend die hij toen nog niet kon bevatten. Jaren later is Trevor een succesvolle strafrechtadvocaat in New York, met een dure Aston Martin en een mooie vrouw. Meer info
  22. Ik ga op reis en neem mee

    Sija-Lize Blijleven

    Genre: Nieuwe boeken

    Ik ga op reis en ik neem mee van Sija-lize Blijleven is een origineel bijbels dagboek voor de vakantietijd. Het is bedoeld voor gezinnen met kinderen van 4-12 jaar, om het gesprek in het gezin over Bijbel en geloof te stimuleren. Ieder dag staat een tekst centraal, die vaak een link heeft met vakantie. Daarover is een meditatie of uitleg opgenomen. Daarna volgt een vraag om met elkaar over door te praten en een leuke verwerking in de vorm van een doe-opdracht. Meer info
  23. Vreugde van mijn hart

    D. Kelderman

    Genre: Meditaties

    In dit dagboek kijken we in het hart van godvrezende vrouwen uit het verleden. Vrouwen die streden tegen de zonde, te maken hadden met eenzaamheid, tegenspoed en teleurstellingen, maar die zich desondanks verheugden in Gods liefde en genade. Volg hen in de verschillende seizoenen van het geestelijk leven en ontdek de bemoediging, vermaning en wijsheid die zo doorgegeven mag worden van de ene generatie vrouwen aan de andere. Meer info
  24. Puur! magazine 2018-1 voeten in de aarde

    Redactie

    Genre: Aanbevolen

    Kom eens uit je hoofd, hoe vaak hoor je dat niet? En het is waar dat we vaak vastzitten in nadenken, terw?l het juist zo goed kan werken om gewoon te doen. PUUR! magazine zet dit voorjaar de schouders eronder en steekt de handen in de klei. Met extra veel DIY, ideeën voor uitstapjes en praktische tips om (een deel van) je leven te verbouwen. Meer info
  25. Roodletterbijbel

    Genre: Het Boek

    De Roodletterbijbel heeft de Amerikaanse methode ingezet om een deel van de teksten in de Bijbel in rode letters te zetten. De gekleurde letters geven directe citaten van Jezus en God in de Bijbel weer. Meer info
Artikelen 1 tot 25 van 32 in totaal

Lijst  Foto-tabel 

Van laag naar hoog sorteren
Pagina:
  1. 1
  2. 2