De grootste christelijke webwinkel van Nederland

Social media marketing voor dummies

  • back

Social media marketing voor dummies
Shiv Singh

Medium: Boek | Artikelnummer: 9789045353746

Verschijningsdatum: 20 juli 2017

De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren?
€ 19,99
  • Gratis verzending vanaf € 20!
  • 30 dagen bedenktijd
  • 100% garantie
  • Korting bij grotere aantallen
In winkelwagen

Voor 23 uur besteld? vrijdag in huis!

Leesfragment voor 'Social media marketing voor dummies' van Shiv Singh

Productbeschrijving voor 'Social media marketing voor dummies' van Shiv Singh

De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren? Daar helpt de nieuwe editie van Social media marketing voor Dummies je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends biedt deze praktische gids alle informatie die je nodig hebt om valkuilen te vermijden. Of je nu een drukke marketeer, eigenaar van een klein bedrijf of een ondernemer bent die nieuwe afzetmarkten wil bereiken met behulp van social media, met dit boek ben je van alle markten thuis.

Shiv Singh is een van de meest toonaangevende spelers van de social media marketing. Hij is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa. Stephanie Diamond is voormalig marketingdirecteur bij AOL en voorzitter bij Digital Media Works, dat contentmarketingservices biedt aan bedrijven.

Extra informatie voor 'Social media marketing voor dummies' van Shiv Singh

Artikelnummer 9789045353746
Leverancier CB
Uitgever BBNC Uitgevers
Druk 3
NUR 802
Taal Nederlands
Uitvoering Boek
Hoogte 240 mm
Breedte 171 mm
Dikte 25 mm

Productreviews voor 'Social media marketing voor dummies' van Shiv Singh

Schrijf uw eigen review over 'Social media marketing voor dummies':

Eigen tags voor 'Social media marketing voor dummies' van Shiv Singh

Gebruik spaties om tags te scheiden. Gebruik enkele aanhalingstekens (‘) voor woordgroepen.