De grootste christelijke webwinkel van Nederland

Dvd licht vd bijbel 2009

  • back

Dvd licht vd bijbel 2009
F. Ouweneel

Medium: DVD | Artikelnummer: 2222250390

Verschijningsdatum: 26 augustus 2009

Het begrip 'eindtijd' kunnen we definiëren als de periode tussen 'vandaag' en de Wederkomst van Jezus Christus. Hebr. 10 : 25 zegt: Wij moeten elkaar aansporen, vooral nu wij zien dat het niet lang meer zal duren voor de Here Jezus terugkomt.
€ 15,00
  • Gratis verzending vanaf € 20!
  • 30 dagen bedenktijd
  • 100% garantie
  • Korting bij grotere aantallen
In winkelwagen

Voor 12 uur besteld? dinsdag in huis!

Productbeschrijving voor 'Dvd licht vd bijbel 2009' van F. Ouweneel

Het begrip 'eindtijd' kunnen we definiëren als de periode tussen 'vandaag' en de Wederkomst van Jezus Christus. Hebr. 10 : 25 zegt: Wij moeten elkaar aansporen, vooral nu wij zien dat het niet lang meer zal duren voor de Here Jezus terugkomt.
'...vooral nu wij zien....'
Waaraan 'zien' ?

Kranten, tijdschriften en TV-journaals geven teveel eindtijd-aanwijzingen om op te noemen !
Vooral...overal oorlog.
In Afghanistan, het Midden-Oosten, Noord-Korea en Pakistan (die het 2009-nieuws domineerden) en in meer dan 60 andere landen stierven dagelijks duizenden mensen als gevolg van vernietigende vijandschap. In Matth. 24 : 3 t/m 7 vragen de discipelen aan Jezus: Wat is het teken van Uw komst ? Waarop Jezus antwoordt: Gij zult horen van oorlogen en van geruchten (!) van oorlogen.
Waarom hield Israël op 31 mei 2009 een allesomvattende rampen-oefening ? Hoe groot is de werkelijke macht van de Bilderberg-groep en andere 'Big Brothers' ? Waarom werd Frankrijk in maart 2009 (na 43 jaar) weer NAVO-lid ? Wat zijn de konsekwenties van de Iran-verkiezingen en de 'moslim-speech' van Barack Obama in juni 2009 ?

Wat gaat de 'zomer 2009' - ontmoeting tussen de USA-president en de Russische leider Medvedev ontketenen ?
...???...
Dat het op aarde niet wil lukken met de vrede heeft voornamelijk te maken met...een ándere oorlog, met een ándere vijandschap: de vijandschap tussen de mens en God. De Bijbel zegt in Rom. 8 : 7: De gezindheid van de mens is vijandschap tegen God; want het onderwerpt zich niet aan de wet Gods. Alle mensen zónder God, dat wil zeggen diegenen die Jezus Christus niet hebben aangenomen en daardoor God-loos leven, zijn in oorlog met God en met elkaar. In Jes. 57 : 21 staat: De goddelozen hebben geen vrede.
Maar...in Jer. 29 : 11 zegt God: Ik weet, welke gedachten Ik over u koester, gedachten van vrede en niet van onheil, om u een hoopvolle toekomst te geven.

Want ...Jezus heeft vrede gemaakt (!) door het bloed van Zijn kruis (Kol. 1 : 20).
Op het kruis van Golgotha legde Hij de grondslag voor een eeuwige vrede met God en...
...voor een heerlijk vrederijk op aarde.
Tot aan het aanbreken van de regering van de ware Vredevorst, Jezus Christus, zal de mensheid in toenemende mate beseffen dat veiligheid nergens meer bestaat; bijna niemand heeft zijn ogen nog gesloten voor de wereldwijde impact van de nucleaire wapen- technologie, de internationale economische bedreigingen, de grensoverschrijdende verwoestingen als gevolg van oprukkende pandemieën, de...
En vele (zich altijd volkomen 'safe' voelende) Nederlanders weten het sinds 30 april 2009 eigenlijk ook niet meer...

Extra informatie voor 'Dvd licht vd bijbel 2009' van F. Ouweneel

Artikelnummer 2222250390
Leverancier CBC
NUR 0
Taal Nederlands
Uitvoering DVD

Productreviews voor 'Dvd licht vd bijbel 2009' van F. Ouweneel

Schrijf uw eigen review over 'Dvd licht vd bijbel 2009':

Eigen tags voor 'Dvd licht vd bijbel 2009' van F. Ouweneel

Gebruik spaties om tags te scheiden. Gebruik enkele aanhalingstekens (‘) voor woordgroepen.