De grootste christelijke webwinkel van Nederland

Nieuwe boeken

Artikelen 1 tot 25 van 88 in totaal

Lijst  Foto-tabel 

Van laag naar hoog sorteren
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  1. Je bent het al

    Gabrielle Dik-Agteres

    Genre: Nieuwe boeken

    Je verlangt naar contact met God, maar wat zeg je als je aan het bidden bent? Hoe bid je voor andere mensen en waar kun je verder voor bidden? Meer info
  2. Jezus geboren (250 stuks / 20% korting)

    Zandschepper

    Genre: Kerst voor jou

    In dit flipboek wordt het eeuwenoude verhaal van de geboorte van Jezus opnieuw verteld door middel van zandkunst en vanuit verschillende perspectieven. De Zandschepper neemt je mee in de verwondering over eeuwenoude beloftes en woorden vanuit de Bijbel over de geboorte van Jezus. Meer info
  3. Jezus geboren (50 stuks / 10% korting)

    Zandschepper

    Genre: Kerst voor jou

    In dit flipboek wordt het eeuwenoude verhaal van de geboorte van Jezus opnieuw verteld door middel van zandkunst en vanuit verschillende perspectieven. De Zandschepper neemt je mee in de verwondering over eeuwenoude beloftes en woorden vanuit de Bijbel over de geboorte van Jezus. Meer info
  4. Jezus geboren (25 stuks / 5% korting)

    Zandschepper

    Genre: Kerst voor jou

    In dit flipboek wordt het eeuwenoude verhaal van de geboorte van Jezus opnieuw verteld door middel van zandkunst en vanuit verschillende perspectieven. De Zandschepper neemt je mee in de verwondering over eeuwenoude beloftes en woorden vanuit de Bijbel over de geboorte van Jezus. Meer info
  5. De heer uit het zuiden

    Kristen Heitzmann

    Genre: Romans

    ‘De heer uit het zuiden’ is weer een echte Kristen Heitzmann: meeslepende liefde in een adembenemend decor. Na vele hindernissen zijn Desi Brennan en Remy Montgomery eindelijk verloofd. Maar op Remy’s ranch gebeuren vreemde dingen. Meer info
  6. Proef en zie

    Margaret Feinberg

    Genre: Nieuwe boeken

    Proef en zie van Margaret Feinberg is een Bijbelstudieboek met voedsel in de hoofdrol. God is een ‘foodie’, als we Margaret Feinberg mogen geloven. Meer info
  7. Als je me nu zou zien

    Courtney Walsh

    Genre: Literaire romans

    ‘Als je me nu zou zien’ van Courtney Walsh is een emotionele roman over vriendschap en vergeving, voor de liefhebbers van Karen Kingsbury. Jeugdvriendinnen Lyndie en Elle ontmoeten elkaar na jaren weer wanneer Elle gaat trouwen. Maar dat het weerzien in hun geboorteplaats Sweethaven zo’n emotionele achtbaan teweeg zou brengen, daar hadden ze geen van beiden op gerekend. Meer info
  8. Ik houd je vast

    Annette Bakker

    Genre: Nieuwe boeken

    Ik houd je vast van Annette Bakker is een opvoedingsboek over fysiek ouder-kindcontact en liefdevol ouderschap. Iedereen heeft huidhonger, en zeker een kind hunkert naar de liefdevolle aanraking van zijn ouders. Meer info
  9. Luister vandaag naar Mijn stem

    Jos Douma

    Genre: Nieuwe boeken

    De korte meditaties in dit dagboek zijn geschreven vanuit het perspectief van God die zelf aan het woord is. Deze bijbelse bemoedigingen heeft Jos Douma zo geschreven dat ze uitnodigen om in een sfeer van gebed gelezen te worden. Meer info
  10. Wij geloven

    Bram van de Beek

    Genre: Nieuwe boeken

    Wij geloven van Bram van de Beek en Herwi Rikhof is een inspirerend theologisch boek over de hoofdlijnen van het christelijk geloof. De belijdenis van Nicea/Constantinopel is de meest klassieke samenvatting van het christelijk geloof. Meer info
  11. Genesis

    Max Lucado

    Genre: Nieuwe boeken

    ‘Lessen voor het leven’ is een serie Bijbelstudies van Max Lucado, waarin de auteur telkens in twaalf hoofdstukken een Bijbelboek uit het Oude Testament uitdiept. Genesis neemt de lezer mee terug naar het begin, het thema ‘zonde’ – en de gevolgen daarvan – staat daarin centraal, maar ook Gods blijvende aanwezigheid. Meer info
  12. Psalmen

    Max Lucado

    Genre: Nieuwe boeken

    ‘Lessen voor het leven’ is een serie Bijbelstudies van Max Lucado, waarin de auteur telkens in twaalf hoofdstukken een Bijbelboek uit het Oude Testament uitdiept. In Psalmen onderzoekt Lucado de liederen die al eeuwenlang gebeden en gezongen worden. Meer info
  13. Huis van de vrijmaking

    George Harinck

    Genre: Nieuwe boeken

    De Vrijmaking. Zo’n tachtigduizend mensen maken zich vanaf augustus 1944 vrij van de Gereformeerde Kerken en beginnen aan de opbouw van een nieuw gereformeerd huis in de Nederlandse samenleving. Het resultaat is een gereformeerd-vrijgemaakte kerkgemeenschap met eigen organisaties, opinies, gewoonten en karakteristieken, waarmee deze zich tot op de dag van vandaag onderscheidt. Meer info
  14. Jezus geboren (500 stuks / 25% korting)

    Zandschepper

    Genre: Kerst voor jou

    In dit flipboek wordt het eeuwenoude verhaal van de geboorte van Jezus opnieuw verteld door middel van zandkunst en vanuit verschillende perspectieven. De Zandschepper neemt je mee in de verwondering over eeuwenoude beloftes en woorden vanuit de Bijbel over de geboorte van Jezus. Meer info
  15. Niet zonder hoop

    Tomas Halik

    Genre: Aanbevolen

    Niet zonder hoop van Tomáš Halík is een theologisch boek over de zoektocht naar hoop voor vandaag. Hoop wordt juist in tijden van crisis sterk ervaren, zowel in het persoonlijke leven als in een samenleving. Meer info
  16. Kort en krachtig over het gebed

    Ron van der Spoel

    Genre: Nieuwe boeken

    Ron van der Spoel gaat in het informatieve boek Kort en krachtig over het gebed kort en helder in op de belangrijkste aspecten van bidden, zoals bidden en vertrouwen, bidden en verhoring, bidden en de heilige Geest en luisterend bidden. Bidden heeft te maken met de intieme omgang met God en kan een mens blij maken. Meer info
  17. De taal van tranen

    David Runcorn

    Genre: Pastoraat

    In het pastorale boek De taal van tranen legt David Runcorn uit hoe tranen een natuurlijke en belangrijke manier zijn voor het verwerken van verdriet, onzekerheid en angst. Maar ook hoe tranen een diepere betekenis hebben en van belang zijn bij gebed en spiritualiteit. Meer info
  18. Weg met het perfecte plaatje

    Annemarie ten Brinke

    Genre: Nieuwe boeken

    Moeder-zijn is geweldig. Je beleeft met je kinderen veel mooie momenten. Meer info
  19. Heilige schijn

    Adrian Plass

    Genre: Overige

    Heb jij je ooit afgevraagd hoe en waarom het lichaam van Christus constant over zijn eigen voeten struikelt, zijn eigen missie in de weg zit en in de wereld een modderfiguur slaat? Heb je je er ooit over verwonderd hoe minder vrome mensen dan jij in de kerk in leiderschapsposities terechtkomen? Meer info
  20. PUUR! Magazine, nr 2- 2019

    Genre: Nieuwe boeken

    In het najaarsnummer van PUUR! Magazine staat het thema ‘samen’ centraal. Meer info
  21. Na zo lang nog

    Henrike Dankers

    Genre: Nieuwe boeken

    Na zo lang nog van Henrike Dankers is een informatief en pastoraal boek over jong ouderverlies. Ruim tien procent van de mensen in de leeftijdscategorie 20-70 jaar heeft vóór hun twintigste een of beide ouders verloren door overlijden. Meer info
  22. Altijd in Gods hand

    Lynn Austin

    Genre: Nieuwe boeken

    ‘Altijd in Gods hand’ van Lynn Austin is een prachtig boek vol levenswijsheid. Want hoe rijk is je leven als je het volledig in de handen van God kunt leggen? Dat is wat schrijfster Lynn Austin je wil laten beleven met dit bemoedigende boek. Meer info
  23. Ongepland (Boek)

    Abby Johnson

    Genre: Nieuwe boeken

    Abby Johnson, directeur van een abortuskliniek in Texas (VS), zegde in oktober 2009 haar baan op en nam meteen daarna haar toevlucht tot de prolifebeweging Coalition for Life. In dit boek vertelt Abby het volledige verhaal van haar verandering. 'Ongepland' is een adembenemend relaas over een confrontatie tussen leven en dood, de motieven in beide kampen en de kracht van het gebed. Tegelijk is het de weerslag van een persoonlijke geestelijke verandering. Meer info
  24. Onbehaaglijk geluk?

    Wouter Droppers

    Genre: Nieuwe boeken

    Wouter gaat in dit boek op zoek naar een antwoord op de vraag: ‘Hoe kunnen we als ondernemers bijdragen aan het welzijn van alle betrokkenen bij ons bedrijf en ons ‘gezonde’ eigenbelang?’ Het antwoord wordt gevonden door te kijken naar twee symbolische steden in de Bijbel. De stad Babylon, als de stad van de mensen, en de stad Jeruzalem, als de stad van God. Het boek trekt vervolgens lessen uit de geschiedenis en toekomst van deze twee steden. Deze lessen worden toegepast op ons ondernemerschap en zakendoen. Daarnaast besteed Wouter in dit boek ook uitgebreid aandacht aan het thema: ‘christelijk ondernemerschap’. Wat is het eigenlijke en specifieke aan het christelijke ondernemerschap? Het boek is een verslag van persoonlijke verhalen, ervaringen en lessen waarmee Wouter andere ondernemers wil inspireren. Meer info
  25. Tijd, waar blijf je

    Cocky Drost

    Genre: Aanbevolen

    Cocky Drost vertelt in Tijd, waar blijf je over haar persoonlijke zoektocht naar betekenis in de tijd. De tijd is een lastig begrip. Meer info
Artikelen 1 tot 25 van 88 in totaal

Lijst  Foto-tabel 

Van laag naar hoog sorteren
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4