De grootste christelijke webwinkel van Nederland

Specials

Trailers

Kies een filmtitel uit de lijst en bekijk direct de trailer.

Artikelen 1 tot 25 van 785 in totaal

Lijst  Foto-tabel 

Van laag naar hoog sorteren
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  1. Grote boek van woorden en plaatjes

    Ole Konnecke

    Genre: Voorleesboeken

    Het grote boek van woorden en plaatjes De wereld volgens Ole Könnecke, maker van prachtige prentenboeken als ¿Anton kan toveren¿, hét Prentenboek van het Jaar 2009. Dit boek is bestemd voor jongere kinderen, vanaf anderhalf jaar, die de wereld om zich heen beginnen te ontdekken: hun eigen huis met de verschillende kamers en de dingen daarin, de tuin, de buitenwereld met huizen, auto¿s en vliegtuigen, de natuur, de speeltuin en nog veel meer. Meer info
  2. Je bent het al

    Gabrielle Dik-Agteres

    Genre: Nieuwe boeken

    Je verlangt naar contact met God, maar wat zeg je als je aan het bidden bent? Hoe bid je voor andere mensen en waar kun je verder voor bidden? Meer info
  3. Uitgave flexibele band in cassette, goudsnede, blauw, 140x198 mm. De onveranderde Bijbeltekst in de Statenvertaling uitgelegd en toegelicht. Meer info
  4. Ik kies vandaag

    Max Lucado

    Genre: Belijdenis

    Een prachtig vormgegeven boek met overdenkingen van Max Lucado. Met onderwerpen als kiezen om als christen te leven, de kracht van de Bijbel, Gods plan met jouw leven en Gods beloften voor jou.Waardevol om te krijgen of te geven bij zowel belijdenis als volwassendoop. Meer info
  5. Jezus geboren (1 stuks)

    Zandschepper

    Genre: Kerst voor jou

    In dit flipboek wordt het eeuwenoude verhaal van de geboorte van Jezus opnieuw verteld door middel van zandkunst en vanuit verschillende perspectieven. De Zandschepper neemt je mee in de verwondering over eeuwenoude beloftes en woorden vanuit de Bijbel over de geboorte van Jezus. Meer info
  6. Jezus geboren (250 stuks / 20% korting)

    Zandschepper

    Genre: Kerst voor jou

    In dit flipboek wordt het eeuwenoude verhaal van de geboorte van Jezus opnieuw verteld door middel van zandkunst en vanuit verschillende perspectieven. De Zandschepper neemt je mee in de verwondering over eeuwenoude beloftes en woorden vanuit de Bijbel over de geboorte van Jezus. Meer info
  7. Jezus geboren (50 stuks / 10% korting)

    Zandschepper

    Genre: Kerst voor jou

    In dit flipboek wordt het eeuwenoude verhaal van de geboorte van Jezus opnieuw verteld door middel van zandkunst en vanuit verschillende perspectieven. De Zandschepper neemt je mee in de verwondering over eeuwenoude beloftes en woorden vanuit de Bijbel over de geboorte van Jezus. Meer info
  8. Jezus geboren (100 stuks / 15% korting)

    Zandschepper

    Genre: Kerst voor jou

    In dit flipboek wordt het eeuwenoude verhaal van de geboorte van Jezus opnieuw verteld door middel van zandkunst en vanuit verschillende perspectieven. De Zandschepper neemt je mee in de verwondering over eeuwenoude beloftes en woorden vanuit de Bijbel over de geboorte van Jezus. Meer info
  9. Jezus geboren (25 stuks / 5% korting)

    Zandschepper

    Genre: Kerst voor jou

    In dit flipboek wordt het eeuwenoude verhaal van de geboorte van Jezus opnieuw verteld door middel van zandkunst en vanuit verschillende perspectieven. De Zandschepper neemt je mee in de verwondering over eeuwenoude beloftes en woorden vanuit de Bijbel over de geboorte van Jezus. Meer info
  10. Stripboek van de bijbel

    Toni Matas

    Genre: Kinderbijbels

    In Het stripboek van de Bijbel van Toni Matas komen bekende verhalen uit het Oude en het Nieuwe Testament (van schepping tot Hemelvaart) op speelse wijze aan bod. De prachtige illustraties zijn kleurrijk en gedetailleerd, waardoor telkens iets nieuws te ontdekken valt. Meer info
  11. Kerst op Carnton

    Tamera Alexander

    Genre: Voorleesboeken

    In de nadagen van de Amerikaanse burgeroorlog ontdekken een gewonde soldaat en een behoeftige weduwe de ware betekenis van Kerstmis - en van opofferende liefde. Aletta Prescott, onlangs weduwe geworden, worstelt om in het leven overeind te blijven samen met haar zes jaar oude zoon. Meer info
  12. Schitterend verhaal

    Kevin DeYoung

    Genre: Kinderbijbels

    'Schitterend verhaal' is een prachtige kinderbijbel. De teksten zijn geschreven door Kevin DeYoung, de illustraties zijn van Don Clark. Meer info
  13. Samen luisteren in de stilte

    Jos Douma

    Genre: 40-dagen

    Lectio divina is een manier van bijbellezen die al sinds de vroegste monniken wordt beoefend en die gepaard gaat met stilte en meditatie. Het doel is om dichter bij het hart van God in zijn Woord te komen. Meer info
  14. Jeugdbijbel

    Corien Oranje

    Genre: Kinderbijbels

    De Jeugdbijbel is een verrassende uitgave, met 72 verhalen, verteld vanuit telkens een andere hoofdpersoon. Deze hoofdpersoon is vaak een bijbelse persoon, en soms een kind, of iemand anders die het verhaal vanuit eigen perspectief beleeft. Meer info
  15. Adventkalender Bijbel Basics Set van 3

    Bart den Heeten

    Genre: Kerstboeken

  16. Samenleesbijbel+CD

    Genre: Leeftijd: 6-12 jaar

    De Samenleesbijbel bevat de tekst van de Bijbel in Gewone Taal, aangevuld met ruim 500 pagina's extra materiaal voor kinderen van 8-12 jaar. Deze bijbel helpt kinderen en volwassenen samen de Bijbel te lezen. Meer info
  17. Was het maar januari

    Anja Keesmaat

    Genre: Kerstboeken

    'Stel je niet aan!' roep ik mezelf binnensmonds tot de orde. Steeds vaker merk ik dat ik mezelf aan het terugtrekken ben, dat gesprekken me zwaar vallen, dat ik een beetje op de automatische piloot sta, dat ik blij ben als ik de voordeur op het nachtslot en alle gordijnen potdicht kan doen. Wat een aansteller ben ik eigenlijk. Ik ben een jonge kerel, ik houd van de gemeente, ik houd van God - dit moet ik toch makkelijk kunnen? Ik moet toch blij zijn dat ik deze kans heb gekregen? Christiaan is voorganger van een middelgrote kerk in een middelgrote plaats, met modale mensen die de Middelaar volgen. Christiaan houdt van God, maar worstelt met zijn roeping. De kerstviering moet het hoogtepunt van het jaar worden, maar hoe laat je die in vredesnaam vreedzaam verlopen met zoveel verschillende karakters, met conservatieven en progressieven en een gapende kloof tussen jong en oud? Is het dan nog mogelijk om echt kerstfeest te vieren? Was het maar januari is een (h)eerlijke novelle, met humor geschreven. En tussen de regels door wordt de lezer aan het denken gezet over de werkelijke betekenis van Jezus' komst naar deze aarde. Meer info
  18. De Wijzen gaan op zoek (kerstkleurboek)

    Angelique Bos

    Genre: Kerstboeken

    'ga je mee?' vraagt kas. 'wat doen?' vraagt moos. 'op zoek naar het kind.' 'weet je dan waar hij woont?' vraagt moos. 'nee,' zegt kas. 'maar dat komt wel goed. ik volg de ster. die wijst ons de weg.' 'tof plan,' zegt moos. 'ik ga mee.' De wijzen gaan op zoek is een bijbelvertelling uit Mattheüs 2:1-12 op AVI M3/E3-nivieau. Geschikt om voor te lezen aan groep 1 en 2, en voor groep 3 om zelf te lezen. Naast de verhalen staan de bijbehorende kleurplaten, zodat het een heel eigen boek wordt! Meer info
  19. Noodsprong

    Gisette van Dalen

    Genre: Leesboeken

    Abia uit Syrië houdt zijn christelijke geloof zo goed mogelijk geheim voor de mensen om hem heen. Maar op een dag slaat het noodlot toe: het geheim wordt ontdekt. Meer info
  20. STEL,

    Marja Verhoeve

    Genre: Aanbevolen

    Dertigers en veertigers hebben hun leven goeddeels op de rit. Ze hebben een baan, een woonplaats en wel of geen gezin. Meer info
  21. Koorden van liefde

    Marianne Grandia

    Genre: Literaire romans

    ‘Koorden van liefde’ van Marianne Grandia is een hartroerende roman over schuld, en over hoe God nooit loslaat. Onafhankelijkheid, een mooie carrière en een luxe appartement in een bruisende stad vol vrienden. Eva had het allemaal voor elkaar. Meer info
  22. De heer uit het zuiden

    Kristen Heitzmann

    Genre: Romans

    ‘De heer uit het zuiden’ is weer een echte Kristen Heitzmann: meeslepende liefde in een adembenemend decor. Na vele hindernissen zijn Desi Brennan en Remy Montgomery eindelijk verloofd. Maar op Remy’s ranch gebeuren vreemde dingen. Meer info
  23. Once An Arafat Man

    Tass Saada

    Genre: Theologie

    At age 17, Palestinian Tass Saada ran away to become a PLO sniper, onetime chauffeur for Yasser Arafat, and a Muslim immersed in anti-Israeli activity. Meer info
  24. Proef en zie

    Margaret Feinberg

    Genre: Nieuwe boeken

    Proef en zie van Margaret Feinberg is een Bijbelstudieboek met voedsel in de hoofdrol. God is een ‘foodie’, als we Margaret Feinberg mogen geloven. Meer info
  25. Luister vandaag naar Mijn stem

    Jos Douma

    Genre: Nieuwe boeken

    De korte meditaties in dit dagboek zijn geschreven vanuit het perspectief van God die zelf aan het woord is. Deze bijbelse bemoedigingen heeft Jos Douma zo geschreven dat ze uitnodigen om in een sfeer van gebed gelezen te worden. Meer info
Artikelen 1 tot 25 van 785 in totaal

Lijst  Foto-tabel 

Van laag naar hoog sorteren
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5