Je hebt geen producten in je winkelwagen
Categorieën
Subcategorieën
Specials
Subcategorieën
Specials
Subcategorieën
Subcategorieën
Sieraden
Stickers
Overige geschenkartikelen
Snoep
Bijbelhoezen | Bijbeltabs
Kaarten
Kerkbenodigdheden
Gummen | Puntenslijpers
Stiften | Pennen |Potloden | Stempels
Sleutelhangers
Speelgoed
Posters | Wandplaten
Boekenleggers
Decoratie-Artikelen
Ballen | Frisbees | Ballonnen
Wand - en Vensterafbeeldingen
Tafelstenen | Houten stenen
Sculpturen | Beeldjes
Diversen
Subcategorieën
Verder verfijnen op
Weekaanbieding
Management algemeen
-
Antonie van Nistelrooij is bedrijfskundige en organisatiepsycholoog. Hij werkt als universitair hoofddocent ‘Talent & Meer info
-
"Middenmanagers onderhouden relaties met meerdere mensen boven, onder en naast hen. Ze willen goed voor hun medewerkers zorgen, hun klanten excellent bedienen, een bijdrage leveren aan de doelstellingen van de organisatie, de besluiten van ¿boven¿ overtuigend uitdragen, veranderingen realiseren, opbouwend samenwerken met hun collega-middenmanagers en tegelijk zorgen dat ze zelf plezier houden in het werk, zich persoonlijk ontwikkelen, carrière maken en zich niet over de kop werken. Meer info
-
Wanneer ben je tevreden over je eigen leven en loopbaan? Wat zijn de patronen waarin je zit vastgeroest? Meer info
-
Organisaties moeten sneller en radicaler veranderen dan ooit tevoren. Hoe brengen bedrijven het ervan af als ze deze uitdagingen aangaan en wat kunnen we van hun ervaringen leren? Meer info
-
Samenwerking vanuit een nieuwe invalshoek. Er is al vanuit veel verschillende invalshoeken bijgedragen aan de kwaliteit van samenwerking. Meer info
-
Tien jaar na het verschijnen van Good to Great, volgens velen het beste businessboek van het afgelopen decennium, is Jim Collins terug met een nieuw spraakmakend boek. Hierin beantwoordt hij de vraag: waarom floreren sommige bedrijven zelfs in de meest chaotische en onzekere omstandigheden en andere niet? Meer info
-
In een tijd van recessie en teleurstellende verkoopcijfers wist Monique Burger haar nieuwe boekhandel succesvol te maken en de prijs voor Beste Boekverkoper in de wacht te slepen. Hoe deed zij dat? Meer info
-
Wij Nederlanders vinden onszelf goede teamspelers. We zijn er bovendien van overtuigd dat het werken in teams ons veel kan opleveren. Meer info
-
Truke Zeinstra is zelfstandig mediator, trainer en coach. Zij is opgegroeid op een agrarisch bedrijf. Meer info
-
-
De achtste eigenschap is een essentiële toevoeging op De 7 eigenschappen, de wereldwijde bestseller waarmee Stephen Covey zich op de kaart zette en de levens van velen veranderde. Waar hij je in De 7 eigenschappen leert hoe je succesvol wordt met effectief gedrag, daagt hij je in De 8ste eigenschap uit op zoek te gaan naar de basis hiervan: je verborgen potentieel. Meer info
-
Hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie? In 'Gung Ho' beschrijven Ken Blanchard en Sheldon Bowles een revolutionaire techniek om persoonlijke betrokkenheid van medewerkers te vergroten. Meer info
-
Leiderschap is cruciaal. Zeker in de zorg, waar het niet gaat om zaken en papieren maar om mensen en manieren. Meer info
-
Organisaties zijn 'verdraaid' als de natuurlijke principes van organiseren verloren zijn gegaan onder een lawine van on-natuurlijke managementlogica. Recht tegenover deze verdraaide organisaties staan de organisaties die juist excelleren. Zij houden zaken eenvoudig en dicht bij de menselijke natuur en presteren daarmee enorm veel beter. Meer info
-
-
Hoe krijg je meer plezier in wat je doet en kun je tegelijk anderen versterken? Heel simpel: door je eigen toegevoegde waarde te vergroten. Meer info
-
Je dromen omzetten in actie is moeilijk, maar met dit boek gaat het je tóch lukken
- Waarom houden we de meeste veranderingen niet vol?
- Wat bepaalt 95% van je gedrag (zonder dat je het merkt)?
- Hoe ontwikkel je met succes nieuwe, effectieve gewoontes?
- Wat is er nodig om de stap van dromen, naar durven en – uiteindelijk- doen te zetten?
Deze bestseller bevat een test en het werkboek 'Dromen, durven, doen' waardoor je direct aan de slag kunt gaan. Meer info
-
Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Meer info
-
Het Groot Coachboek is het basisboek voor iedereen die coacht of een coachende rol wil spelen. Het geeft maar liefst 120 suggesties waarmee je je coaching naar een hoger niveau kunt tillen: 60 werkvormen die je in je coachsessies kunt gebruiken en 60 opdrachten die je mee naar huis kunt geven. Meer info
-
In dit boek worden tien klassieke wijsheden over organisatieverandering aan de kaak gesteld. Wijsheden waar op het eerste gezicht niets tegen in te brengen valt: natuurlijk moet je draagvlak hebben, uiteraard is het belangrijk dat de top erachter staat. Meer info
-
In 'De vijf frustraties van teamwork' legt Patrick Lencioni de kern van samenwerking in teams bloot. Dat doet hij aan de hand van deze parabel, waarin Catherine Petersen als CEO een team moet leiden dat onderling zo in conflict is geraakt dat het de hele organisatie negatief beïnvloedt. Meer info
-
In dit boek stelt journalist en theoloog Arjan Broers de vraag wat de financiële crisis ons te vertellen heeft. Hij spreekt met economen, filosofen en een theoloog over een cultuur waarin winst de hoogste waarde is geworden - en of het anders kan. Meer info
-
Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Meer info
-
Wouter gaat in dit boek op zoek naar een antwoord op de vraag: ‘Hoe kunnen we als ondernemers bijdragen aan het welzijn van alle betrokkenen bij ons bedrijf en ons ‘gezonde’ eigenbelang?’ Het antwoord wordt gevonden door te kijken naar twee symbolische steden in de Bijbel. De stad Babylon, als de stad van de mensen, en de stad Jeruzalem, als de stad van God. Het boek trekt vervolgens lessen uit de geschiedenis en toekomst van deze twee steden. Deze lessen worden toegepast op ons ondernemerschap en zakendoen. Daarnaast besteed Wouter in dit boek ook uitgebreid aandacht aan het thema: ‘christelijk ondernemerschap’. Wat is het eigenlijke en specifieke aan het christelijke ondernemerschap? Het boek is een verslag van persoonlijke verhalen, ervaringen en lessen waarmee Wouter andere ondernemers wil inspireren. Meer info
-
Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Meer info
Christelijk
Warenhuis
Uw aankoop steunt
goede doelen
Scherpe prijzen
Elke zending
met Track&Trace
Webshop-keurmerk
als waarborg
Snelle levering
via PostNL
Samenwerken
Vragen?
Je kunt ons mailen:
info@gospel.nl
(binnen 24 uur reactie)
of bellen:
033 4567 606
(9-11u en 15-17u - ma t/m vr)
© 1999 - 2024 Gospel.nl
is een handelsnaam van cTrading (a christian trading company) BV