De grootste christelijke webwinkel van Nederland

Management algemeen

Artikelen 1 tot 25 van 32 in totaal

Lijst  Foto-tabel 

Van laag naar hoog sorteren
Pagina:
  1. 1
  2. 2
  1. Voorbij verandermanagement

    A. van Nistelrooij

    Genre: Management algemeen

    Antonie van Nistelrooij is bedrijfskundige en organisatiepsycholoog. Hij werkt als universitair hoofddocent ‘Talent & Meer info
  2. Jongleren met loyaliteiten

    Annemarie Mars

    Genre: Management algemeen

    "Middenmanagers onderhouden relaties met meerdere mensen boven, onder en naast hen. Ze willen goed voor hun medewerkers zorgen, hun klanten excellent bedienen, een bijdrage leveren aan de doelstellingen van de organisatie, de besluiten van ¿boven¿ overtuigend uitdragen, veranderingen realiseren, opbouwend samenwerken met hun collega-middenmanagers en tegelijk zorgen dat ze zelf plezier houden in het werk, zich persoonlijk ontwikkelen, carrière maken en zich niet over de kop werken. Meer info
  3. Werkvormenboek

    Rupert Spijkerman

    Genre: Management algemeen

    Wanneer ben je tevreden over je eigen leven en loopbaan? Wat zijn de patronen waarin je zit vastgeroest? Meer info
  4. Hart van de verandering

    John P. Kotter

    Genre: Management algemeen

    Organisaties moeten sneller en radicaler veranderen dan ooit tevoren. Hoe brengen bedrijven het ervan af als ze deze uitdagingen aangaan en wat kunnen we van hun ervaringen leren? Meer info
  5. Dynamiek in verbinding

    Hans Groeneboer

    Genre: Management algemeen

    Samenwerking vanuit een nieuwe invalshoek. Er is al vanuit veel verschillende invalshoeken bijgedragen aan de kwaliteit van samenwerking. Meer info
  6. Great by choice

    J. Collins

    Genre: Management algemeen

    Tien jaar na het verschijnen van Good to Great, volgens velen het beste businessboek van het afgelopen decennium, is Jim Collins terug met een nieuw spraakmakend boek. Hierin beantwoordt hij de vraag: waarom floreren sommige bedrijven zelfs in de meest chaotische en onzekere omstandigheden en andere niet? Meer info
  7. Groeten is gratis

    M. Burger

    Genre: Management algemeen

    In een tijd van recessie en teleurstellende verkoopcijfers wist Monique Burger haar nieuwe boekhandel succesvol te maken en de prijs voor Beste Boekverkoper in de wacht te slepen. Hoe deed zij dat? Meer info
  8. Team op vleugels

    Martijn Vroemen

    Genre: Management algemeen

    Wij Nederlanders vinden onszelf goede teamspelers. We zijn er bovendien van overtuigd dat het werken in teams ons veel kan opleveren. Meer info
  9. Wat de boer niet zegt

    J.

    Genre: Management algemeen

    Truke Zeinstra is zelfstandig mediator, trainer en coach. Zij is opgegroeid op een agrarisch bedrijf. Meer info
  10. Wet van snuf

    Jos Burgers

    Genre: Management algemeen

  11. Achtste eigenschap

    Stephen R. Covey

    Genre: Management algemeen

    De achtste eigenschap is een essentiële toevoeging op De 7 eigenschappen, de wereldwijde bestseller waarmee Stephen Covey zich op de kaart zette en de levens van velen veranderde. Waar hij je in De 7 eigenschappen leert hoe je succesvol wordt met effectief gedrag, daagt hij je in De 8ste eigenschap uit op zoek te gaan naar de basis hiervan: je verborgen potentieel. Meer info
  12. Gung Ho

    K. Blanchard

    Genre: Management algemeen

    Hoe krijg je je mensen zo gemotiveerd en enthousiast dat zij zich volledig inzetten voor hun organisatie? In 'Gung Ho' beschrijven Ken Blanchard en Sheldon Bowles een revolutionaire techniek om persoonlijke betrokkenheid van medewerkers te vergroten. Meer info
  13. Zorg vraagt leiderschap

    Both, Dick / Bruijn, Alex De

    Genre: Management algemeen

    Leiderschap is cruciaal. Zeker in de zorg, waar het niet gaat om zaken en papieren maar om mensen en manieren. Meer info
  14. Verdraaide organisaties

    Wouter Hart

    Genre: Management algemeen

    Organisaties zijn 'verdraaid' als de natuurlijke principes van organiseren verloren zijn gegaan onder een lawine van on-natuurlijke managementlogica. Recht tegenover deze verdraaide organisaties staan de organisaties die juist excelleren. Zij houden zaken eenvoudig en dicht bij de menselijke natuur en presteren daarmee enorm veel beter. Meer info
  15. Hooked

    Nir Eyal

    Genre: Management algemeen

    We checken onze smartphone gemiddeld 34 keer per dag. Als we ons een momentje vervelen, kijken we op Twitter of Facebook. Meer info
  16. Waar een wiel is, is een weg

    Jaap Bressers

    Genre: Management algemeen

    Hoe krijg je meer plezier in wat je doet en kun je tegelijk anderen versterken? Heel simpel: door je eigen toegevoegde waarde te vergroten. Meer info
  17. Dromen durven doen

    B. Tiggelaar

    Genre: Management algemeen

    Je dromen omzetten in actie is moeilijk, maar met dit boek gaat het je tóch lukken

     

    • Waarom houden we de meeste veranderingen niet vol?
    • Wat bepaalt 95% van je gedrag (zonder dat je het merkt)?
    • Hoe ontwikkel je met succes nieuwe, effectieve gewoontes?
    • Wat is er nodig om de stap van dromen, naar durven en – uiteindelijk- doen te zetten?

     

    Deze bestseller bevat een test en het werkboek 'Dromen, durven, doen' waardoor je direct aan de slag kunt gaan. Meer info

  18. Gek op gaten

    Jos Burgers

    Genre: Management algemeen

    Vaak wordt gedacht dat klanten op zoek zijn naar producten en diensten. Maar wie zich beter verdiept in wat klanten écht willen, ontdekt dat ze vooral behoefte hebben aan oplossingen. Meer info
  19. Groot coachboek

    S. Dirkse

    Genre: Management algemeen

    Het Groot Coachboek is het basisboek voor iedereen die coacht of een coachende rol wil spelen. Het geeft maar liefst 120 suggesties waarmee je je coaching naar een hoger niveau kunt tillen: 60 werkvormen die je in je coachsessies kunt gebruiken en 60 opdrachten die je mee naar huis kunt geven. Meer info
  20. Gedoe komt er toch

    J. Swieringa

    Genre: Management algemeen

    In dit boek worden tien klassieke wijsheden over organisatieverandering aan de kaak gesteld. Wijsheden waar op het eerste gezicht niets tegen in te brengen valt: natuurlijk moet je draagvlak hebben, uiteraard is het belangrijk dat de top erachter staat. Meer info
  21. Vijf frustraties van teamwork

    Patrick Lencioni

    Genre: Management algemeen

    In 'De vijf frustraties van teamwork' legt Patrick Lencioni de kern van samenwerking in teams bloot. Dat doet hij aan de hand van deze parabel, waarin Catherine Petersen als CEO een team moet leiden dat onderling zo in conflict is geraakt dat het de hele organisatie negatief beïnvloedt. Meer info
  22. Geld en goed ING

    Arjan Broers

    Genre: Management algemeen

    In dit boek stelt journalist en theoloog Arjan Broers de vraag wat de financiële crisis ons te vertellen heeft. Hij spreekt met economen, filosofen en een theoloog over een cultuur waarin winst de hoogste waarde is geworden - en of het anders kan. Meer info
  23. Geef nooit korting

    Jos Burgers

    Genre: Management algemeen

    Geef nooit korting! Lage prijzen zijn funest voor een gezond rendement en tasten de winst van bedrijven, professionals en zelfstandigen flink aan. Meer info
  24. Onbehaaglijk geluk?

    Wouter Droppers

    Genre: Management algemeen

    Wouter gaat in dit boek op zoek naar een antwoord op de vraag: ‘Hoe kunnen we als ondernemers bijdragen aan het welzijn van alle betrokkenen bij ons bedrijf en ons ‘gezonde’ eigenbelang?’ Het antwoord wordt gevonden door te kijken naar twee symbolische steden in de Bijbel. De stad Babylon, als de stad van de mensen, en de stad Jeruzalem, als de stad van God. Het boek trekt vervolgens lessen uit de geschiedenis en toekomst van deze twee steden. Deze lessen worden toegepast op ons ondernemerschap en zakendoen. Daarnaast besteed Wouter in dit boek ook uitgebreid aandacht aan het thema: ‘christelijk ondernemerschap’. Wat is het eigenlijke en specifieke aan het christelijke ondernemerschap? Het boek is een verslag van persoonlijke verhalen, ervaringen en lessen waarmee Wouter andere ondernemers wil inspireren. Meer info
  25. Verleiden op internet

    Aartjan van Erkel

    Genre: Management algemeen

    Online klanten voelen direct aan of je hebt begrepen waar ze voor zijn gekomen. Hebben ze een slechte ervaring op je website, dan zijn ze zo weer weg en is het maar de vraag of je ze ooit nog terugziet. In Verleiden op internet laat Aartjan van Erkel zien dat online gedrag voorspelbaar is, en dat eenvoudige ingrepen genoeg zijn om klanten het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je site. Meer info
Artikelen 1 tot 25 van 32 in totaal

Lijst  Foto-tabel 

Van laag naar hoog sorteren
Pagina:
  1. 1
  2. 2