De grootste christelijke webwinkel van Nederland

Boeken

Speciaal aanbevolen

  • Boeken
 

Top 10

  1. 1

    Pittige Kost (Recepten en verhalen uit India)

    Jop van der Bijl

    Genre: Nieuwe boeken

    Pittige Kost, een toegankelijk, divers en pittig kookboek van Jop van der Bijl met recepten en verhalen uit India. Een toegankelijk boek vol heerlijke recepten, met goed verkrijgbare ingrediënten en duidelijke uitleg in eenvoudige stappen. Over India, een land met een gevarieerde en kleurrijke keuken, maar eveneens met een complexe mix van religies en zwarte bladzijden. Lees de persoonlijke verhalen in dit kookboek, en maak kennis met een land waarin niet alleen de gerechten soms pittig zijn. Meer info
  2. 2
    De Joods-Galilese bruiloft en de eindtijd. Wanneer vindt de opname plaats? Een sleutel om dit mysterie te begrijpen vinden we in het Joods-Galilese bruiloftsritueel. Meer info
  3. 3
    Hier is een begrijpelijke en overzichtelijke verklaring van het boeiende laatste Bijbelboek DE OPENBARING of APOCALYPS. Voor velen is dit Bijbelboek te 'moeilijk' om er serieus aan te beginnen. Meer info
  4. 4

    BRAM magazine (Cover schilderij Abraham Kuyper)

    George Harinck

    Genre: Glossy's

    Dit jaar is het honderd jaar geleden dat Abraham Kuyper overleed. Deze enorm veelzijdige man heeft in zijn tijd veel betekend voor kerk, politiek en maatschappij. Meer info
  5. 5

    Passie magazine

    Genre: Geloofsopbouw

    Het mooiste en misschien wel belangrijke feest uit de Bijbel: Pasen! Het feest waarop we vieren dat Jezus Christus leeft en de dood overwon. Meer info
  6. 6

    Het mysterie van de zevens

    Jaap Dieleman

    Genre: Geloofsopbouw

    MYSTERIE van het getal ZEVENEeuwenoude profetieën en de actualiteit van ons dagelijks nieuws zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden in het mysterie van de zevens. Het doet er niet toe of men dit gelooft of niet, of men hoog of laag springt, want de regie over dit mysterie is volledig in handen van God. Meer info
  7. 7

    Mysterie van de opname

    Jaap Dieleman

    Genre: Geloofsopbouw

    ‘De Opname’, een van de meest bijzondere mysteries in de Bijbel! Beloofd de Bijbel echt dat de gelovigen in een ondeelbaar ogenblik worden weggevoerd naar de hemel, of is het een dwaling van de hoogste orde? Door de grote hoeveelheid aan theorieën en denkbeelden omtrent dit mysterie, worden velen heen en weer geslingerd en weten ze niet meer wat men wél of niet zou moeten geloven. Jaap Dieleman neemt u in dit boek mee op een speurtocht in Gods Woord om uw ogen te openen voor het mysterie van de opname. Deze ‘opname’ is de gezegende hoop van allen die Jezus tot hun heil verwachten. Het is geen hersenspinsel, maar een goddelijke belofte, dat er een generatie komt, die de dood niet meer zal zien, maar in een ondeelbaar ogenblik getransformeerd wordt, een onsterfelijk lichaam krijgt, en weggevoerd wordt naar de Heer om voortaan voor altijd bij Hem te zijn. Wist u dat wij de generatie zijn die dit zal meemaken? En daarom zeggen wij: Kom Here Jezus kom! En dan antwoord Hij: “Zie, Ik kom spoedig!” Een indringend en actueel boek voor iedereen die houvast zoekt in deze onzekere tijden. Meer info
  8. 8

    Als de stilte roept

    Erik Galle

    Genre: Geloofsopbouw

    Wie hoopt dat het mysterie dat de stilte is, na het lezen van dit boek geen mysterie meer zal zijn, is eraan voor de moeite. Erik Galle verteld wat het met hem gedaan heeft en met hem doet als hij zich in de zee van stilte begeeft. Meer info
  9. 9

    Gerepareerd met goud (Nieuw in 2020)

    Jan Vermeer

    Genre: Levensverhalen

    In mijn tijd bij Open Doors heb ik vele landen bezocht en talloze vervolgde christenen geïnterviewd. Het luisteren naar deze getuigenissen is één ding, de hoop vinden in verhalen over lijden en vervolging is veel moeilijker. Soms zie je het gewoon niet en heb je een bovennatuurlijk inzicht nodig dat alleen God kan geven. Meer info
  10. 10
    CORONACRISIS: Het einde van ons individueel zelfbeschikkingsrecht is nabij Geactualiseerde uitgave Sinds begin 2020 wordt de hele wereld in de greep gehouden door het coronavirus. Een groot deel van de wereldbevolking zit thuis opgesloten door de coronamaatregelen en het openbare leven is geheel lamgelegd. Meer info